Повернення і обмін
Обмін і повернення товару
Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону україни «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернути до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови:
· товар, не був у вживанні і не має слідів використання:
· подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини на виріб або на упаковку, документацію;
· програмне забезпечення не піддавалося змінам або активації; збережений товарний вигляд - тобто залишилися всі ярлики, етикетки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
· присутні всі документи на товар (інструкція, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводська упаковка і маркування.
ІНСТРУКЦІЯ ПО ПОВЕРНЕННЮ ТОВАРУ
1. Обмін/повернення якісного товару
1.1 Підстава:Для повернення якісного товару необхідно наявність визначених причин для
повернення, які зазначені у ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі по
тексту – Закон), та стан товару, а саме:
1) товар купувався Покупцем не пізніше 14 днейс дати пред'явлення
вимоги про повернення, не рахуючи дня купівлі;
2) товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належної
якості, які не підлягають обміну (поверненню), затвердженого
Постановою КМУ.
3) товар не підійшов Покупцеві за розміром, кольором, фасоном або інших підстав,
які не пов'язані з претензіями до якості товару;
4) товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, упаковка, споживчі
властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар
знаходиться в робочому стані;
5) Покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і
гарантійний талон.
УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцю надано право
обміняти товар на аналогічний у Продавця, у якого товар купувався (ст. 9 Закону),
а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару
для обміну, Покупець має право:
1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у іншого Продавця
товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням
вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином
від'ємної різниці між цінами товарів;
2) розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу і отримати гроші
назад (протягом 7-ми робочих днів тим ж способом розрахунку, що і
використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок)).
2. Приймання вживаного товару для здійснення
гарантійного ремонтав авторизованому сервісному центрі
2.1 Підстава:Для прийому вживаного товару для здійснення його ремонту необхідно
дотримання наступних умов:
1) товар купувався Покупцем у магазині Компанії;
2) термін гарантійного використання на товар не закінчився;
3) покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і
гарантійний талон;
4) не порушені умови експлуатації виробу,відповідно до умов, описаних у
гарантійному талоні (немає механічних та термічних пошкоджень, не порушені
пломби на виробі і т. п.);
3. Повернення товару колишнього у вживанні в зв'язку з наявністю в ньому
суттєвого недоліку
3.1 Підстава:Для прийому, вживаного товару у зв'язку з наявністю в ньому істотного
недоліку необхідно дотримання наступних умов:
1) Товар купувався Покупцем у магазині Компанії;
2) Термін гарантійного використання на товар не закінчився;
3) Покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і
гарантійний талон;
4) Покупець пред'являє висновок АСЦ про наявність суттєвого недоліку
товара или заключение о превышении срока ремонта товара и Покупатель
отказывается его продлевать.
4. Процедура выдачи (перечисления) Покупателю денежных средств в связи с возвратом товара
5.1 Основание:1) Возврат качественного товара в срок 14 дней;
2) Возврат товара, бывшего в употреблении в связи с наличием в нем существенного
недостатка (на основании заключения авторизованного сервисного центра);
5.2.2 При возврате безналичных денежных средств (р/с, электронная карточка):
1) Выдать покупателю второй экземпляр заявления на возврат товара с перечнем
принятых от клиента документов.
2) Гроші, сплачені за товар, повертаються Споживачеві у день розірвання
договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в
інший термін за домовленістю, але не пізніше, ніж протягом семи днів.