Кошик
466 відгуків
Интернет - магазин "КОРАЛ - ТОРГ"
+380506411016
+380506411016
+380977068912

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін і повернення товару Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону україни «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернути до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови: • товар, не був у вживанні і не має слідів використання: • подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини на виріб або на упаковку, документацію; • програмне забезпечення не піддавалося змінам або активації; збережений товарний вигляд - тобто залишилися всі ярлики, етикетки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований; • присутні всі документи на товар (інструкція, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводська упаковка і маркування. ІНСТРУКЦІЯ ПО ПОВЕРНЕННЮ ТОВАРУ 1. Обмін/повернення якісного товару 1.1 Основание: Для возврата качественного товара необходимо наличие определенных причин для возврата, которые указаны в ст. 9 Закона Украины «О защите прав потребителей» (далее по тексту – Закон), и состояние товара, а именно: 1) товар приобретался Покупателем не позднее 14 днейс даты предъявления требования о возврате, не считая день покупки; 2) товар подлежит возврату в соответствии с Перечнем товаров надлежащего качества, которые не подлежат обмену (возвращению), утвержденного Постановлением КМУ. 3) товар не подошел Покупателю по размеру, цвету, фасону или иным основаниям, які не пов'язані з претензіями до якості товару; 4) товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар знаходиться в робочому стані; 5) Покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий при покупці товару та гарантійний талон. УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцю надано право обміняти товар на аналогічний у Продавця, у якого товар купувався (ст. 9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну, Покупець має право: 1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у іншого Продавця товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і сплатою позитивної різниці,

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.