Кошик
1694 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (50) 641-10-16
Інтернет-магазин "КОРАЛ-ТОРГ"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін та повернення товару Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує «Закон про захист прав споживача». Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов: • товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: • подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію; • програмне забезпечення не зазнавало змін або активації; товарний вигляд збережений – тобто. залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований; • є всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка. ІНСТРУКЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ 1. Обмін/повернення якісного товару 1.1 Підстава: Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, зазначені у ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі тексту – Закон), та стан товару, а саме: 1) товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати пред'явлення вимоги про повернення, за винятком дня покупки; 2) товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належного якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженому Постановою КМУ. 3) товар не підійшов Покупцю за розміром, кольором, фасоном або іншими підставами, які пов'язані з претензіями до якості товару; 4) товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, упаковка, споживчі якості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар перебуває у робочому стані; 5) Покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий при купівлі товару, та гарантійний талон. УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у Продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не одразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо Продавець не має аналогічного товару для обміну, Покупець має право: 1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з магазину, що є в асортименті, з відповідним перерахунком вартості та сплатою позитивної різниці.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner